Aktualności Dowiedz się co u nas słychać...
Aferanek
Najlepszy z wielu pobudek!
Ostatnio zagrane
- 07:42 OLA CHAŁADAJ - AZYL
- 07:39 SZEFNER - NIGDY WIĘCEJ
- 07:34 FISZ EMADE TWORZYWO - ŚLADY
- 07:30 BOB VYLAN - HEALTH IS WEALTH
- 07:25 GIRLSCHOOL - AULD LANG SYNE
- 07:21 KACHUS - DUMA
- 07:16 KRÓL SŁOŃCE - OSTATNIA SZANSA
Patronaty Wydarzenia, koncerty, imprezy...
Poznań VJU DZIEŃ 3
Data: 18 grudnia 2025 Festiwal
O 20:00 zapraszamy do Blue Note na bitwę VJ-ską i after
Giżycki, Joniec, Doskocz, Mańko, Janssen i Daszkiewicz - pożegnanie Spontaneous Live Series
Data: 20 grudnia 2025 Koncert
Trybuna Muzyki Spontanicznej i poznański Dragon Social Club zapraszają na wielki finał spontanicznego cyklu koncertowego!
Maiden uniteD – The 1980 Reprise: POLISH CHAPTER
Data: 22 października 2026 Koncert
Po entuzjastycznie przyjętej europejskiej trasie The 1980 Show w 2024 roku, Maiden uniteD powraca w 2026 z wyjątkową serią koncertów – The 1980 Reprise!
PŁYTA TYGODNIA
ARS LATRANS ORCHESTRA - KATHARSIS
Nowy album ARS LATRANS Orchestra powstał w odpowiedzi na współczesne wyzwania, z którymi mierzą się wszyscy, którzy poszukują swojego KATHARSIS. Materiał zawiera siedem kompozycji, a każda z nich opowiada o innym aspekcie emocjonalnego oczyszczenia – od bólu i zwątpienia po nadzieję i akceptację.
Obecny skład projektu tworzą: Piotr Wykurz, irys, Kuba Folwarczny, Michał Zachariasz, Alina Łapińska, Szymon Paciora i Paweł Królikowski. Najnowszy album stworzyli w rekordowo krótkim czasie. Dzięki temu poszukując nowych form ekspresji artystycznej, zespół jednocześnie postawił na pełną autentyczność i spontaniczność procesu twórczego. – Pierwszy raz spotkaliśmy się w maju na obozie kompozycyjnym, by stworzyć siedem piosenek – siedem osobistych historii, które dziś składają się na kompletny, szczery i wciąż aktualny obraz naszych wewnętrznych przeżyć.
"Wyróżnikiem najnowszego materiału jest również oryginalne instrumentarium i poszukiwanie nieoczywistych rozwiązań – klasyczne brzmienia spotykają się tu z nowoczesną produkcją. – Głównym założeniem było oparcie brzmienia utworów o harfę. Moim celem stało się użycie jej w niekonwencjonalny sposób, dlatego w trakcie nagrań przepuszczałem ją przez efekty albo zakładałem na nią dywan, a między struny wsadzałem gąbki." - tłumaczy Michał Zachariasz